تولید بیش از 370هزار ماسک و 50 هزار گان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان

اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سال 1399 با حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و سایرمدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در این نشست محمدحسینی ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه رمضان به تشریح اقدامات انجام شده آموزش فنی و حرفه ای استان در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و اظهارداشت: متاسفانه 800 آموزشگاه آزاد این اداره کل بعلت تعطیلی و استیجاری بودند متحمل ضرر و زیان مالی زیادی شده است.

حسینی به  تلاش مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت:  با توجه به مشکلات بوجود آمده برای بخش آموزشی این اداره کل ،آموزشگاههای آزاد استان بصورت خودجوش و داوطلبانه پای کار آمده با همکاری بخش دولتی و خصوصی و با در اختیار گذاشتن فضای کارگاهی و ابزار تولید اقلام بهداشتی، به دستگاههای متناظر در این ایام بیش از 370 هزار ماسک و 50 هزارگان تولید و به مراکز درمانی  و مناطق محروم استان بصورت رایگان اهداء نموده اند.

در ادامه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز با اشاره به حمایت این دستگاه از کارگاه ها  و واحدهای آسیب دیده  و تولید کنندگان کالای مقابله با ویروس کرونا  افزود: تسهیلات حمایتی در این زمینه بصورت قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به جامعه هدف اعطا می شود.

تولید بیش از 370هزار ماسک و 50 هزار گان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان

  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت ۰۸:۴۰
  • تعداد بازدید: 1467